Bij onderstaande organisaties heb ik opdrachten mogen doen:
Klanten en Opdrachten
Juvent, Middelburg
Opdidakt,
’s-Hertogenbosch
’s-Hertogenbosch
Groenhuysen, Roosendaal
Juvent, Middelburg
Movisie, Utrecht
AZZ, Middelburg
Vivent, ’s-Hertogenbosch
Zuidwester, Middelharnis
Juvent, Middelburg
Ondersteuning Manager Ondersteunende diensten
april 2019 – heden
- Vervanging van de Coördinator Financiële- en Salarisadministratie
- Coördinatie van de jaarrekening controle
- Coördinatie van de interim controle
- Analyse van het gebruik wagenpark
- Selectie- en keuzetraject van begrotingssoftware
- Selectie- en keuzetraject van software voor contractbeheer
- Digitaliseren en automatiseren van alle contracten
- Optimaliseren van het contractbeheer en daarmee het realiseren van besparingen
- Initiëren van een Leveranciers Prestatie Meting
Opdidakt,
’s-Hertogenbosch
’s-Hertogenbosch
Ondersteuning Financieel directeur en Controller
november 2018 – mei 2019
- Inzichtelijk maken en analyseren van diverse balansposten na diverse overnames door Opdidakt.
- Mede samenstellen van de diverse jaarrekeningen
- Instructie en overdracht werkzaamheden m.b.t. balansposten aan collega’s
- Ondersteunen bij het maken van de salarisbegroting 2019 en het analyseren van resultaten 2019
- Sparringpartner Controller
Groenhuysen, Roosendaal
Procesmanager Planning & Control
maart 2018 – oktober 2018
- Leidinggeven aan de afdeling Planning & Control (7 medewerkers)
- Verzorgen en optimaliseren van maandelijkse financiële rapportages
- Doorvoeren van een kwaliteitsverbetering van de afdeling Planning & Control
Juvent, Middelburg
Projectleider Implementatie
automatisch berichtenverkeer en informatiebeveiliging
augustus 2017- mei 2018
- Verantwoordelijk voor een juiste en tijdige implementatie van het automatisch berichtenverkeer iJW per 1 januari 2018.
- Initiëren van de implementatie van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) binnen Juvent.
Movisie, Utrecht
Financieel Specialist
augustus 2017- februari 2018
- Inventariseren, analyseren en corrigeren van achterstallige administratie van projectsubsidies
- Adviseren over een vernieuwde en verbeterde financiële administratie
AZZ, Middelburg
Hoofd Organisatieservice
maart 2010 – januari 2011
- Leiding geven aan, herstructureren en door ontwikkelen van Organisatieservice bestaande uit afdelingen Financiële administratie, Salarisadministratie, Informatievoorziening, Cliëntservice, Zorgadministratie, Inkoop, ICT, Bouw & Onderhoud en Beheer (totaal ca. 25 fte)
- Herstructureren financiële afdeling met als doel een optimale registratieve functie om de benodigde managementinformatie en verantwoordingen te kunnen leveren
- Bijdrage leveren aan de implementatie en optimalisatie van de P&C cyclus
- Optimaliseren interne- en externe verslaggeving
- Projectleider bij implementeren van:
– TBlox; digitaal bestel- en factuurverwerkingssysteem
Vivent, ’s-Hertogenbosch
Hoofd Financiële Administratie/Financieel Specialist
december 2008 – januari 2010
- Leidinggeven aan de Financiële administratie (10 medewerkers)
- Coördineren, uitvoeren en optimaliseren van de werkzaamheden ten behoeve van periodieke rapportages en jaarrekening
- Bijdrage leveren aan de optimalisatie van de planning en control cyclus
- Analyseren van en adviseren over de resultaten van de organisatie
- Incasseren van diverse moeilijk inbare vorderingen
- Verbeteren liquiditeitspositie door optimaliseren debiteurenbeheer
- Optimaliseren projectadministratie (costcontrol; 21 mln in Euro)
Zuidwester, Middelharnis
Coördinator Financiën/ondersteuning Controllerjuli 2008 – november 2008
- Coördineren van de Financiële administratie (6 medewerkers)
- Herstellen en opnieuw inrichten van de maandelijkse managementinformatie
- Optimaliseren van de administratieve processen